Kurumsal Hizmetler

SERVİS HİZMETLERİ

Çağrı Başına Teknik Servis Hizmetleri

Armatek Bilgisayar ile mevcut bir bakım sözleşmesi olmayan ve bizden teknik destek isteyen kurumlar için geçerlidir .

Sözleşmeli Periyodik Bakım ve Teknik Servis Hizmetleri

Armatek Bilgisayar ile periyodik teknik bakım sözleşmesi bulunan kurumlar için geçerlidir. Bu sözleşmede verilecek olan hizmetler tamamen bizden teknik destek talebinde bulunan kurum tarafından belirlenecektir. Oluşan teknik destek talebi tarafımızdan incelenecek ,öneriler sunulacak ve nihayet son tabloya uygun bir teklif ve çizelge ilgili kuruma verilecektir.

 

Koruyucu Periyodik Bakım

Meydana gelebilecek arızaları önlemek, cihazların ömrünü uzatmak ve daha verimli çalışmayı sağlamak amacıyla periyodik yapılan müdahale ve kontrollerdir.

Periyodik bakımda yapılan işler:

Ana ve alt ürünlerin iç ve dış temizliği

Bağlantı kontrolleri

Fonksiyon testleri

Disk temizleme

Virüs kontrolü

Verimi artırmaya yönelik ayarlamalar.

Yapılan işler müşteriye rapor edilir ve onay alınır. Periyodik bakım sıklığı üretici firma önerilerine uygun olarak, cihazların bulundukları ortama, çalışma durumuna, müşteri isteğine göre ayarlanır.

 

Montaj/Kurulum/Altyapı

Teknik destek talep eden kurum tarafından satın alınan  ürünlerin müşteriye teslim edilmeden önce muayene edilmesi, parça montajı, yazılım ve donanım kurulumları, kullanıcı ayarlarının yapılması hizmetleri şirketimiz tarafından sağlanmaktadır.

 

Garanti Hizmetleri

Sözleşmeli Bakım ve teknik servis hizmetleri başlığı altında açıklanan hizmetler, satış sözleşmesinde belirtilen şekilde marka bağımsız olarak yerine getirilmektedir.

Periyodik Bakım Hizmetleri Bilgisayar ve çevre birimleri firmalar için lüx olmaktan çıkıp zorunluluk haline gelmiştir. Her firma büyümek ister. Günümüz dünyasında büyümek teknolojiye ayak uydurabilmekle mümkündür. Firmaların bilgi işlem bölümleri dış dünyaya açılan kapılarıdır. Bazen Bilgisayarlarda oluşabilecek küçük hatalar bile büyük zaman, para ve prestij kaybına neden olmaktadır.

 

Firmalar bilgi işlem bölümünün sürekliliğini sağlamak, doğabilecek sorunlardan en az zararla kurtulmak için profesyonel çözümlere de başvurmaktadırlar. Armatek Bilgisayar olarak bizlerde burada devreye giriyor, aylık bakım anlaşmalarımızla firmanızda oluşacak sorunlara zamanında müdahale ederek sistemin devamlılığını sağlıyoruz. Olası çıkabilecek problemlere karşı önceden tedbir alıyor, bilgilerinizi güvence altına alıyoruz.

 

Bakım anlaşmalarımız 1 yıllık olarak yapılır, Sizin istekleriniz ve ihtiyaçlarınız doğrultusunda tespitler yapıldıktan sonra düzenlenir. Ayda rutin olarak 2 kez, biri olağan kontroller ve performans ölçümlerini, diğeri de işletim sisteminin ve bilgilerinizin yedeklerinin alınmasını kapsar.

 

Böylece işletim sisteminin çökmesi, dosyalarınızın silinmesi gibi beklenmedik durumlarda bile en kısa sürede sisteminizin, eski bilgilerinizle birlikte tekrar çalışır hale getirilmesi sağlanır.

 

Maliyet bakımından Periyodik bakım anlaşmaları firmanızda extra bir eleman bulundurmaktan ve arıza durumlarında ödeyeceğiniz ücretlerden çok daha azdır. Yine donanımsal arızalarda parçalar çok daha ucuza temin edilir ve ücretsiz montajı yapılır.

 

Periyodik bakım anlaşması süresince yerinde sınırsız servis desteği, telefonla destek, uzaktan yardım desteği, işletim sistemi desteği, orjinal parça desteği, ayda bir verilerin yedeklenmesi, periyodik koruyucu bakımı kapsar.

 

Periyodik Bakım Anlaşması Neleri İçermez ?

Kullanılan programların eğitimleri ve lisanslanmasını

Kartuş, toner gibi sarf malzemeleri

Garanti kapsamında olan ürünlerin garanti sağlayıcı firmalara ulaştırma bedelleri

 

 

 

Armatek Bilgisayar  olarak güvenlik alanında ErişimYetkilendirmesi (Authorization), Kimlik Kontrolu (Authentication), Şifreleme (Encryption) ve Açık Anahtar Altyapısı (Public Key Infrastructure) teknolojilerini içeren çözümler ve atak belirleme (intrusion detection) önlemleri sağlıyoruz.

 

 

Bilgi Güvenliği

 

 

Günümüzde her türlü otomasyonun en kritik sorunu bilgi güvenliği. Güvenliği bir zincire benzetebiliriz. Güvenliğin gücü en zayıf halkaya bağlıdır. Güvenliğin ilk halkası sisteme kendini tanıtma ve tanınma: kişisel şifreler, biyometrik tanınma ve giriş anahtarlarıdır.

İkinci halka ağ güvenliğidir. Yani işletim sistemi güvenliği, kullanıcı yetkileri, IP güvenliği ve DNS güvenliğidir.

Üçüncü halka web güvenliğidir. Yani merkezi ve dağıtılmış güvenlik duvarları, arındırılmış alanlar, açık anahtar altyapısı, dijital şifreleme, dijital sertifikalar ve dijital imza, sanal özel ağlar ve atak belirleme sistemleridir.

Bu arada kişisel bilgisayarlardaki bilgilerin güvenliğini de unutmamak gerekiyor. Kişisel güvenlik duvarları, disk üzerindeki verilerin şifrelenmesi vb.

İşimiz en uygun parçaları seçip, sizin için gerekli güvenlik sürecini oluşturmaktır.